آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

تکدونه پسر

هفت ماهگی

1392/11/20 0:50
نویسنده : حدیث
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل تنبل مامان هفت ماهه شد ولی دریغ از یه مروارید خوشگل

شش روز قبل از هفت ماهگیت مامان و بابا و مامان بزرگ و پدربزرگ بابایی اومدن اهواز

از بدو ورودشون پیپی کردنای مکرر تو شروع شد و تا امروز که این مطلب رو دارم می نویسم بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده طوریکه حتی آب هم که می خوری پیپی می کنی اینقد نگرانم نگرانکه حد و حساب نداره آخه پشتت هم قرمز قرمز و پر از جوش شده از همکارا پرسیدم می گن شاید بخاطر دندون یاشه.فعلا که کارم شده پیپی شستن و پماد مالیدن تو را خدا دعا کنید چیزیش نشده باشه

تو را خدا ببینید پسرم چقد لاغر شدهناراحت

آرشی خوشگل ما به لب تاپ علاقه داره خودتون می تونید تو عکس مشاهده کنید

 تو این چند روز که نبودیم اعصایم حسابی خرد شده بود از یه طرف همش باید آرش رو می شستم و پماد می مالیدم از طرف دیگه لاغر شدن پسرم و بی خوابی کلافمکلافهکرده بود.  جونم براتون بگه یه روز بعد ازظهر پسملی رو بردم دکتر خودش که براش آزمایش کشت ادرار و مدفوع نوشت و گفت گوشهای آرش جونم یکم التهاب داره و باید شربت مصرف کنه. دو سه روز بعد هم نوبت بهداشت آرش بود که گفتن دیگه آرشی می تونه تخم مرغ،عدس و ماست بخوره .دسی مامان هم از عطاری واسه فندق مامان  دارو گرفته بود

دبگه نه روز از اسهال کردنای آرشی می گذشت که  یه روز ساعت 5 بعد ازظهر با بابا مهدی رفتیم کلینیک تخصصی ابوذر و ساعت 8 نوبتمون شد دکتر که وزنت کرد وزن کم کرده بودی گفت عفونت ویروسیه واست یه شربت نوشت و گفت جوشای پشتت واسه اسهالته چون محیط اسیدی می شه و گفت دیگه نباید از پماد استفاده کنم .خدا خیرش بده دکتری مهربون رو انگاری دستش شفا بود.بالاخره حال آرشی ما بعد از یازده روز خوب شد.خدایا شکرتلبخند

اما از عادتهای این روزای آرشم بگم.

باید با صدای بلند آهنگ و روی پای مامانش بخوابه این آرش ما

وقتی روی تخت پبشم می خوابه از بس که غلت می زنه تا صبح ده بار بیدار می شم

به پبام بازرگانی و کارتون دبدن  هم علاقه پیدا کرده این هم مدرکش

این قند عسل مامان تازگیا باهامون حرف می زنه و به به و دد میگه. تازه بشکن زدن هم یاد گرفته

و حالا چند تا عکس با توضیحات

یه روز که کار داشتم تو و عروسکا و توپات رو گذاشتم تو نی نی لا لایت و تو هم باهاشون بازی کردی

از یس که غلت میزنی دورتادورت رو بالش می ذاریم

 

یه شب با خاله الی رفتم بازار و این ماشین و فیل رو برات گرفتم

 اما این عکسها مربوط می شه به روزی که خالی الی موهای تو رو با کش بست و شدی یه دخمل خوشگل

از اونجا که از چهار دست و پا رفتن خبری نیست من و بابا تصمیم گرفتیم واسه آرشی جونی یه روروئک بخریم شاید لا اقل آقا افتخار راه رفتن رو به ما بده

البته از اونجا که هرچی دم دستت باشه تو دهنت می ذاری سه تا جغحغه واست گرفتیم و از اونجا که عشق کنترل هم هستی واست یه کنترل هم گرفتیم

و این هم حال کردن آرشی با روروئکش

دغدغه این روزای من اینه که تو خوشمزه مامان فقط چند دقیقه ناقابل بخوابی تا مامان به کاراش برسه یا حداقل یکم استراحت کنه،قبل از ساعت دو شب که اصلا و ابدا نمی خوابی ساعت دو هم که می خوابی تا صبح جندبار بیدار می شی.

و اما از شیرینکاریهات بگم که حسابی دل می بره یه روز که بابا مهدی رفته بود حمام چون دست من بند بود حولش رو گذاشته بود پشت در حمام و تو فسقلی با روروئکت مسیر کوتاهی رو پیمودی تا به حوله برسی و کمربند حوله رو تو دهن کوچولوت بذاری

و اما عاشق گوی روی میز ال ای دی هم هستی و با زحمت خودت رو به اون هم رسوندی

یه روز تو آشپزخونه مشغول کار بودم که دیدم مثل یه سرباز سینه خیز خوت رو به میز ال ای دی رسوندی و کشو رو باز کردی و هر چی سیم توی کشو بود رو داری درمیاری

صبح هفدهم بهمن که از خواب بلند شدم دیدم پسملی تب داره و بله آبریزش بینی هم داره و دیگه معلوم شد سرما خوردی من هم مامان درمانی رو شروع کردم و به تو شربت سرما خوردگی و استامینوفن دادم .توی مدت سرماخوردگیت دوباره پیپی کردنای مکرر تو شروع شد خلاصه سرما خوردگی آقا آرش ما سه روز طول کشید و الان که این مطالب رو می نویسم خوب شدی پسمل گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

گلهای زندگی من
25 دی 92 23:05
الههههی بگردم این عزیز دل خاله رو
حدیث
پاسخ
مرسی خاله
je30
25 دی 92 23:27
وای چه نازه ...اگه بالینک موافقی بیا پیشم
حدیث
پاسخ
سلام خاله ممنون از اینکه به وب من سر زدی
مینا مامان آرمانی
2 بهمن 92 13:28
مامانی نگران نباش خوب میشه ایشالله.راستی منم اهوازیم.منو پسری متولد اونجاییم.من بزرگ شده اونجام اما بعد ازدواجم ساکن قم هستم
مینا مامان آرمانی
3 بهمن 92 0:48
عزیزم قربون خوابیدن خوشگلت برم که توی پست قبلی دیدم.چقد نازی شما.مامانی شما ساکن اهوازین؟؟مثکه همشهری هستین.درستع؟؟
حدیث
پاسخ
مرسی همشهری
مامان رهام
3 بهمن 92 13:36
سلام عزیز.اتفاقی اومدم وبلاگتون.خیلی پسر نازی دارید.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم باهم.پسر منم خردادیه.با اجازه لینکتون کردم
حدیث
پاسخ
مرسی عزیزم.نظر لطفتونه
زهرا
4 بهمن 92 14:49
خوشکلم انشالله همیشه سلامت باشی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
حدیث
پاسخ
مرسی
مامان مینا
4 بهمن 92 23:31
نازییعزیزم نگران نباش کارن هم تا یه هفته اینجوری بود.چندتا دکتر بردمش...بعد چند روز دندون درآورد وخوب شد
حدیث
پاسخ
مرسی خاله.به وب ما خوش اومدی
مامان مینا
5 بهمن 92 19:44
عزیزم ما لینکتون کردیم
حدیث
پاسخ
مامان آنیسا
6 بهمن 92 22:40
عزیزم چه نی نی نازی خوشحالم از آشناییتون در اولین فرصت لینک میکنم دوست گلم
حدیث
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی پوریا
8 بهمن 92 14:32
ای جانم چه گلپسری...خدا حفظش کنه...ممنون که بهمون سر زدید...شماهم لینک شدی گلم
کاکل زری یا ناز پری
8 بهمن 92 18:21
الهیییییییی این نی نی ها مریض میشن انگار ادم دلش میخواد ریش شه بس که معصوم و پاک هستن. خدارو شکر که حال نی نی خوب شده براش یه اسپنددود کن مامانی
حدیث
پاسخ
مرسی خاله که با من همدردی میکنی
مامان شایان
9 بهمن 92 1:29
سلام.انشالله گل پسر زودی خوب میشه.با افتخار لینک شدیدراستی ما هم اهواز هستیم
حدیث
پاسخ
مرسی عزیزم.چه خوب که همشهری هستیم
بتی مامی ناتان
11 بهمن 92 21:21
سلام عزیزم ممنونم که به ما سرزدین باتبادل لینک موافقم با اجازه لینکتون کردم به به چه پسرنازی خدا حفظش کنه انشاا...زودی خوب شه راستی روسری چه یهش میاد مامانیش خصوصی روچک کن لطفا
حدیث
پاسخ
مرسی خاله بتی
مامان ایلیان
13 بهمن 92 20:33
وای اول از همه من قربون اون موهات برم با لب و لوچت عزیز دلم هفت ماهگیت مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله شی و زیر سایه ی پدر مادرت بزرگ شی فدات شم
حدیث
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان کیاراد.آرزو
13 بهمن 92 22:48
سلام دوست عزیز.ممنون که بهمون سرزدینپسرنازو دوست داشتنی دارین ماشاا...،پسرمنم که نزدیک10 ماهشه هنوز دندون درنیاوردهمن لینکتون کردم
حدیث
پاسخ
مرسی از تشریف فرماییتون
مامان ایمان
18 بهمن 92 1:21
سلام عزیزم چه عجبش اپش کردیی هفت ماهگیت مبارککککککککککک فسقلیییییی چه عکسهای نازی قربونت بشمممممممممممم مامانی ببوسش ارش جونو
حدیث
پاسخ
چه کنم خواهر گرفتار بودم.شما هم ایمانم رو ببوس
مامان کوثری
18 بهمن 92 15:58
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان ظریفه
20 بهمن 92 0:05
خدا حفظش کنه این پسری خوشگلو
حدیث
پاسخ
نرگس مامان کوروش
20 بهمن 92 1:44
سلام مامانی. بگردم پسر نازتو. کوروش منم مریض شده بود. درک می کنم که چه حال بدی داشتی. ماشالله به این کوچولوی قشنگت. هر روز واسش اسفند دود کن. دوست داشتی به ما هم سر بزن تا لینک مبادله کنیم
حدیث
پاسخ
مرسی عزیزم.چشم
نازنین
20 بهمن 92 9:57
عزیزم ممنون که به وبمون سر زدی امان از دست این مریضی امان از دست این خاله ها دوستون داریم
حدیث
پاسخ
nira
20 بهمن 92 21:31
عزیزدلم ، چه ملوسی تو ، خدا حفظت کنه چه اسم قشنگی هم داری مرسی از این که به وبلاگ پسرم سر زدین، رمزو خصوصی می ذارم
حدیث
پاسخ
مرسی از تشریف فرماییتون
مامان شازده پاشا
21 بهمن 92 20:30
سلام به ارش کمانگیرومامان گلم.اینطورکه ازعکسهاپیداس حسابی گل پسرشیطونی دارین . اگه دوست دارین دوستیمون ادامه دارباشه (منکه موافقم)موافقم میتونیم تبادل لینک کنیم .منتظرم بااینکه ازهم زیادفاصله داریم ولی میتونیم دوستای خوبی باشیم
حدیث
پاسخ
سارا مامان آرتین
24 بهمن 92 21:49
ممنون خانوم از اینکه بهمون سر میزنید ... با اجازه لینکتون کردم
حدیث
پاسخ
مرسی از لطف شما
بابا محسن
11 اسفند 92 10:40
وروجک خیلی نازه . ایشالا خدا حفظش کنه براتون همشهری
حدیث
پاسخ
مرسی از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تکدونه پسر می باشد