آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

تکدونه پسر

ده ماهگی

1393/2/27 23:39
نویسنده : حدیث
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم این مامان تنبل که نه پر مشغله دیر اومد ده ماهگیت رو تبریک بگه.

عزیز مامان عسل مامان و بابا ده ماهگیت مبارکهورا هوراهوراعزیزم انشاا... صد سالگیت رو بهت تبریک بگیم.تو را خدا می بینید با یه تیر دو تا نشون زدمخنده

یه روز عصر من و پسمل گلم آرشی واسه اولین بار با همدیگه رفتیم خرید البته نزدیک خونه

بعد هم دو تایی رفتیم پارک نزدیک خونه و از خودمون پذیرایی کردیم.برای اولین بار به پسری چی پلت دادم.

پانزدهم فروردین تب کردنا و بی قراری های آقا پبملون شروع شد و تا یک هفته ادامه داشت بی دلیل هم نبود پبملم داشت دو تا دندون بالایی رو در می آورد

بمیرم برات مادر که چقد درد کشیدی ولی در عوض دو تا مروارید دیگه درآوردی عسیسم.مبارکت باشه عزیز دلم.

یه شب من و دسی مامان با آرشی رفتیم بازار آخر شب دایی علیرضا اومد دنبالمون بعد رفتیم فالوده بستنی خوردیم . برای اولین بار آرشی فالوده خورد.

 اما یه روز که داشتم آشپزی می کردم گذاشتمت تو نی نی لای لای و تو هم برای چند دقیقه بازی کردی

 بعدش هم ایستادی و گریه که من رو در بیارید دیگه

 

وقتی با داشتن انواع اسباب بازیهای رنگارنگ آرشی عاشق سطل آشغال و دستمال کاغذیه

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 20:53
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان در جشنواره نوروزی شرکت کردند ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
حدیث
پاسخ
مرسی عزیزم که به وب ما سرزدی.چشم حتما
مامان مهرسنا
2 اردیبهشت 93 23:49
به به مادروپسرخوش میگذرونیدحسابی ها...نوش جونش پسرطلامونوببوس حدیث جون...خوردنی شده ماشالا
حدیث
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان شایان
3 اردیبهشت 93 0:11
10ماهگیت مبارک عزیز دلم.دندونهای جدیدتم مبارک باشه
حدیث
پاسخ
مرسی
عاطی
4 اردیبهشت 93 0:58
سلام عزیزم. تو اگر به خودت میگی تنبل من چی بگم که خیلی عقبم. نمیخوام فضولی کنم عزیزم اما به نظر من تا جایی که میتونی از این چیزای فراوری شده متل چیپس و پفک و چیپلت به بچت نده . گناه داره بخدا. خودشون وقتی بزرگ بشن با گریه و زور از این چیزا میخورن .حداقل الان که عقلشون نمیرسه بهشون ندیم. آرش من یکسالو نیمشه اما هنوز به این چیزا لب نزده.چون دوسش دارم دوستانه گفتم ها
حدیث
پاسخ
عاطی جون اتفاقا من مرتب به وبتون سر می زنم منتظر عکسای جدید آرش هستم.چشم عزیزم سعی می کنم دیگه از اینجور جیزا بهش ندم ولی اگه مظلوم نگا کرد دلم می سوزه آخه مادرم دیگه
مامان شازده پاشا
4 اردیبهشت 93 11:37
سلاااام.آرشی هزارماشالا مردی شدیااااااواسه خودت.احیانااون خوراکیهایی که تودستته ،نمیخوای همشوبخوری که
حدیث
پاسخ
مرسی خاله جون.هرچی به مامان نگا کردم جیغ و داد زدم بهم فقط چی پلت داد
كژال
4 اردیبهشت 93 12:12
ده ماهگين مبارك پسر قهرمان . چقدر زود اين فسقليا دارن بزرگ ميشن
حدیث
پاسخ
مرسی خاله چرا عکس آرینو نمی ذاری دلم براش یه ذره شده
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
5 اردیبهشت 93 17:15
تو غربتی که سرده تمام روز و شبهاش غریبه از من و ما . عشق من عاشقم باش عشق من عاشقم باش. که تن به شب نبازم با غربت من بساز .تا با خودم بسازم عشق من عاشقم باش. عشق من عاشقم باش تو خواب عاشقا رو تعبیر تازه کردی کهنه حدیث عشق و تفسیر تازه کردی گفتی که از تو گفتن یعنی نفس کشیدن از خود گذشتن من یعنی به تو رسیدن قلبم و عادت بده به عاشقانه مردن از عشق زنده بودن . از عشق جون سپردن وقتی که هق هق عشق . زجهء احتیاجه سر جنون سلامت که بهترین علاجه عشق من عاشقم باش .عشق من عاشقم باش عشق من عاشقم باش .عشق من عاشقم باش عشق من عاشقم باش اگر چه مهلتی نیست برای با تو بودن اگر چه فرصتی نیست عشق من عاشقم باش . نذار بیفتم از پا بمون با من که بی تو نمی رسم به فردا عشق من عاشقم باش .عشق من عاشقم باش عشق من عاشقم باش .عشق من عاشقم باش
حدیث
پاسخ
زهرا
9 اردیبهشت 93 10:11
حدیث پفک نخور تا بچه هم نخواد میگما یادته اون وقتا که کرانچی اومده بود بازارچقدرتو خوابگاه میخوردیم یادش بخیرررررررررر فدای مرواریدای سفیدت بشم خاله
حدیث
پاسخ
واقعا یادش بخیر.خدا نکنه خاله زهرا
مامان ایلیان
21 اردیبهشت 93 20:53
بعله اغا کچولومون داره میشه 1 سال فدات بشم کمانگیر قهرمان. عزیزم خدا محفوظت باشه خوشکلم. قربون دندونای نانازت عزیزکم. خیلی خوشمزه ای، به جای پفک باید اومد تورو خورد اخ
حدیث
پاسخ
مرسی خاله جونم
بابای مهرسا
22 اردیبهشت 93 12:51
10 ماهگی آرش خان با تاخیر مبارک
حدیث
پاسخ
هانی
29 اردیبهشت 93 18:15
عسیسممممم 10 ماهگیت و 2تا دندونای خوشکلت مبارکککککک
حدیث
پاسخ
مرسی خاله جون
آرزو مامان کیاراد
5 خرداد 93 12:34
10ماهگیت مبارک عزیزدلم.سلامت باشی ایشاا....
حدیث
پاسخ
سپاسگزارم خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تکدونه پسر می باشد