آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

تکدونه پسر

بدون عنوان

1393/3/16 12:54
نویسنده : حدیث
772 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجا که نوشتن ادامه ده ماهگی برام غیر ممکن بود(به علت ایراد دار شدن ابزار)به همین دلیل یه پست جدید می ذارم

یکی از سرگرمیهای  ده ماهگیت این بود که چوب بلزت رو بندازی زو زمین و صدا بده اونوقت به بهونش بری تو آشپزخونه

آرشی در حمام.کلا دیگه پسر خوبی شدی و از حمام نمی ترسیچشمک

یه شب با خاله الی رفتیم بستنی بخوریم و تو رو هم سوار  اسب و ماشین سکه ای کردیم

آرشی در حال پازل بازی کردن با بابا مهدی

آرشی مثل یه پسر خوب داره با لوگوهاش بازی می کنه

پسندها (3)

نظرات (5)

عاطی
19 خرداد 93 16:56
ماشاا... به خوشگل پسر
حدیث
پاسخ
مرسی خاله عاطی
مامان ارمیتا
20 خرداد 93 10:20
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
حدیث
پاسخ
مرسی .ببخشید با تاخیر جواب دادم
مامان عرفان
20 خرداد 93 10:46
عزیز من گل من تولدت مبارک تولدت مبارک قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک.تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
حدیث
پاسخ
مرسی خاله جونم
زهرا ( مامان شایان )
22 خرداد 93 1:56
عزیزم تولدت مبارک
حدیث
پاسخ
مرسی خاله
عاطی
22 خرداد 93 9:49
تولد آرش کوچولو مبارک باشه ایشاا.. 120 ساله بشه عزیزم. این گل رو هم با یه دنیا عشق به تو تقدیم میکنم کوچولوی دوست داشتنی. منتظر عکسای تولدش هستم
حدیث
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تکدونه پسر می باشد