آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

تکدونه پسر

سال تحویل و سفره هفت سین

1393/1/18 13:36
نویسنده : حدیث
2,145 بازدید
اشتراک گذاری

واسه من سال ٩٢ یکی از بهترین سالهای عمرمه آخه خدا فرشته ای به اسم آرش رو وارد زندگی من و همسرم کرد.امیدوارم امسال هم سال خوبی یاشه.

روز عید  خیلی کار داشتم.اول صبح رفتم آرایشگاه یعد هم اومدم خونه دیدم همسر گلم آبگوشت بار گذاشته.بعد هم که نوبت حمام روز عید بود اول آرشی رو حمام دادیم بعد هم بابا مهدی حمام کرد و بعد هم نوبت بنده حقیر بود.

این هم عکس پدر و پسر ساعاتی قبل از سال تحویل

یک ساعت مونده به سال تحویل هم سفره هفت سین رو چیدم ولی با چه زجری مگه این آرش خان گذاشت

این هم تصاویری از سفره هفت سین ما

امسال سفره هفت سین رو روی زمین چیدم

این هم آرش و باباش در کنار سفره هفت سین.خیلی دوستتون دارم

بعد هم که رفتیم عید دیدنی خونه دسی مامان

این هم سفره هفت سین هنر دست خاله الی

 من و مهدی مشغول عکس گرفتن و صحبت بودیم که دیدیم آرش خان دستاشو به مبل چسیونده بود و می خواست بایسته

 

 

پسندها (2)

نظرات (9)

♥مامان متین جون♥
18 فروردین 93 18:06
سال نو مبارک.. سفره تون خیلی خوشگله
حدیث
پاسخ
مرسی از لطفتون عزیزم
مامان آيلين
19 فروردین 93 2:29
ماشالا چه پسره نازي معلومه شيطونه هااااااااااااا
حدیث
پاسخ
مرسی خاله من شیطون نیستم فقط یه کم کنجکاوم
هانی
19 فروردین 93 13:14
عزیزمممممممم سفره هفت سینتون خیلی قشنگه انشاالله سال خوبی در کنار گل پسری و همسرت داشته باشی ارش جونو ببوس از الان دیگه شیطناشم بیشتر میشه
حدیث
پاسخ
چشات قشنگ می بینه هانی جون.مرسی عزیزم شما هم آرتینمون رو ببوس
عاطی
19 فروردین 93 23:09
چشم به هم براری واست بدو بدو میکنه ایشاا.... راستی سال خوبی داشته باشی پر از موفقیت در کنار عزیزانت
حدیث
پاسخ
مرسی از لطفت عاطی جون
مامان شایان
24 فروردین 93 1:14
انشالله سال خوبی داشته باشین
حدیث
پاسخ
متشکرم.همچنین
مامان ایلیان
25 فروردین 93 1:14
به به به ماشالا اغا پسلمون چه بزرگ شده سال نوتم با تاخیر مبارک جوجوی من مامانی هم چه با سلیقن. دست درد نکنه مامانی و خسته نباشی
حدیث
پاسخ
ملسی خاله.ممنون از تعریفت. ایلیانم رو ببوس
مهسا مامان نویان
26 فروردین 93 14:01
سال نوتون مبارک حدیث جون ماشالله به این پسر خوشگل و جیگر امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشی عزیزم رمزت بهم بده
حدیث
پاسخ
مرسی عزیز دلم.چشم حتما
مریم(مامان آرینا)
28 فروردین 93 10:00
سال نو مبارک چه پسر نازی داری ماشالله
حدیث
پاسخ
متشکرم.مرسی که به ما سر زدید
شیما مامان شاهین کوچولو
1 اردیبهشت 93 18:11
عزیییییییزم چ اقا پسمل نازیییییییی خدا حفظش کنه ممنون بهمون سر زدی
حدیث
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تکدونه پسر می باشد