آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تکدونه پسر

بدون عنوان

1392/8/30 21:27
نویسنده : حدیث
287 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم کسی به اندازه من توی دو ماهه اول زندگی کودکش بی خوابی کشیده یا نه ...

من که دو ماه اول خیلی بی خوابی کشیدم و فشار بهم وارد شد،البته من تنها گریه ها و بی خوابی های تو رو تحمل نمی کردم دسی مامان (مامان جونم) و خاله الی خیلی بهم کمک کردند. من که نمیدونم یا چه زبونی ازشون تشکر کنم.یک دنیا بوس قلب

تو رو خدا می بینید آرشم چقدر معصوم خوابیده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
26 آبان 92 9:35
سلام حدیث جون قدمش مبارک باشه. به منم سر بزن.[مرسی عزیزم]
زهرا
11 آذر 92 20:15
حدیث بیخوابی منوندیدی زجری کشیدم که فقط خدامیدونه اماخداروشکرگذشت واین مرحله ی سخت تموم شدوهر روزشیرین ترمیشن[خدا کنه آرش هم خوابیدن رو یاد بگیره]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تکدونه پسر می باشد