آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

تکدونه پسر

اولین تجربه محرمی آرش

1392/9/16 20:37
نویسنده : حدیث
495 بازدید
اشتراک گذاری

با نزدیک شدن به ماه محرم تو هم به پنج ماهگی نزدیک می شدی.

اولین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد من هم لباسی که مامان بزرگ (مامان مهدی) از مشهد واست خریده بود رو تنت کردم  و با خاله الی صبح زود راهی حسینیه ثارا... شدیم خدارو شکر زود رسیدیم من هم سفارشت رو به تصویربردار کردم و اون هم تا می تونست ازت تصویر گرفت و اینطور شد که تو هم تلویزیونی شدی تازه دو بار هم توی خبر استانی تصویرت پخش شد.یکی از همکارای روابط عمومی هم تا تو رودید واسه سایت اداره ازت عکس گرفت.آرش توی بغل خاله الی در همایش شیرخوارگان 

آرش توی بغل مامان در همایش شیرخوارگان

روز تاسوعا هم گوسفند خوشگلی رو که نذر تو بود سر بریدیم و همراه با یه کیسه برنج به مسجددادیم.شبش هم با دسی مامان،دایی علیرضا،بابا،عمو محمدرضا(شوهر خاله آری) و خاله ها رفتیم تا زنجیر زنی بابا،دایی و عمو رضا رو ببینیم

آرش تو بغل بابا مهدی در شب عاشورا

روز عاشورا هم به خیابون رفتیم تا دسته ای مختلف عزاداری رو ببینیم

آرش توی بغل بابا مهدی در روز عاشورا

شام غریبان هم همراه با مامان دسی و خاله ها بیرون رفتی آخه بابایی و من سرکار بودیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الناز مامان بنیا
16 آذر 92 12:35
سلام دوست خوبم ان شاله که همیشه کنار خوشملت شاد باشی مرسی که به من سر زدی اگر دوست داشتی بگو لینکت کنم نگران غذا خوردن عسلت نباش که همش باید حرص بخوری[مرسی که به وب آرش سرزدی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تکدونه پسر می باشد