آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تکدونه پسر

چهارماهگی

1392/9/4 0:04
نویسنده : حدیث
420 بازدید
اشتراک گذاری

تربچه مامان

آرشم هر روز که می گذره عزیزتر و شیرین تر می شی.حالا دیگه با دستای کوچولوت اشیا رو می گیری و سرت رو می چرخونی و خودت رو برای برداشتن اشیا کج می کنی.یه روز من و خاله آزیتا با هم رفتیم بازار و برات چند تا توپ رنگی خریدم

آرش و توپای رنگیش

واکسن جهار ماهگیت رو با سه روز تاخیر زدی.فقط همون موقع یه گریه مختصر کردی ولی بعد آروم شدی چند روز بعد هم تب خفیف کردی و مریض شدی

پسرم این روزها کم اشتها شدی و حاضری گرسنگی بکشی ولی شیرخشک نخوری.

وقتی که می رم اداره اگه بابا خونه باشه تو رو پیشش میذارم و اگه نبود تو رو می ذارم خونه دسی مامان.واقعا اگه دسی مامان و خاله ها نبودن من نمی تونستم از تو نگهداری کنم.

یه شب که رفته بودم اداره تو رو خونه دسی مامان گذاشتم وقتی اومدم شنیدم زیاد گریه کرده بودی  و اصلا هم راضی به خوردن شیر خشک نشده بودی.

این عکس مربوط به همون شبه

آرش توی بغل مامان حدیث

با سرد شدن هوا تصمیم گرفتم چند تا لباس گرم برات بخرم.یه شب رفتم پاساژ کارون و این لباس رو واست خریدم.مبارک باشه پسر گلم

آرش با لباس پاییزی

این کلاه و شال گردن رو هم دایی علیرضا از همدان واست خریده. دایی می گفت هرچقدر به فروشنده گفتم دخترونه است زیربار نمی رفت.به هر حال مرسی دایی جونمماچ

آرش با کلاه شالگردن

دنیای بچگی چه دنیای پیچیده ولی بامزه ای است بعضی وقتها بچه ها با گرونترین و شیک ترین اسباب بازی ها ساکت نمی شن و ارتیاط برقرار نمی کنن در حالیکه گاهی با یه شی ساده و کم ارزش آنچنان سرگرم و شاد می شن که خنده آوره،مثل همین عکس پایین که نشون می ده با یه کیسه فریزر چه حالی میکنی پسرکم

چه حالی می ده

یه شب خاله آزیتا می خواست بره دکتر من که همراهش بودم طبق معمول نمی تونستم از خرید لباسهای بچه گانه بگذرم و واست یه لباس بافت و شلوار خریدم.اینقد لباس نوی نپوشیده داری پسرم که نمیدونم کجا جاشون بدم

وای که چقد هوا سرد شده

از سه ماهگی موهات شروع به ریزش کرده و توی جهار ماهگی به اوج رسید طوریکه پشت سرت خیلی خالی شده تازه شدی مثل پیرمردها به دکترت که گفتم گفت عادیه و خبال منو راحت کرد.

دیگه کم کم تو رو منشونیم روی پاهامون و روی شکم هم درازت می کنیم

عاشق عکس روی بسته پوشکتی

آهای پسره من از تو خوشگلترم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
11 آذر 92 20:10
پسرمون کچل هم که باشه دوستداشتنیه[ماچ[ممنون خاله زهرا که از من طرفداری می کنی]
الناز مامان بنیا
16 آذر 92 12:35
وای چه جیگری[ممنون خاله]
الناز مامان بنیا
16 آذر 92 12:49
وای خدا دست مامان نازت درد نکنه که این همه زحمت کشیده براتتتت[دست همه مامانای مهربون درد نکنه که بچه های گل تربیت می کنند]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تکدونه پسر می باشد