آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تکدونه پسر

هشت ماهگی

1392/12/13 21:28
نویسنده : حدیث
676 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان هشت ماهگیت مبارک.انشاا... هشتاد سالگیتو جشن بگیرم.

خاله الی با کاغذ رنگی واسه آرشی ما یه تاج درست کرده

پنج روز از هشت ماهگیت گذشته بود که برای اولین بار گفتی ماما آخه تا حالا هرچی می گفتم بگو ماما می گفتی باباناراحت

اما از حمام کردن این روزای تو خوجمل بگم که وقتی می ری تو حمام اول می خندی و بازی می کنی ولی یکم که میگذره حسابی گریه می کنیگریه

به مناسبت ولنتاین

پیرمرد از صدای خروپف هرشب پیرزن شکایت داشت ولی پیرزن هرگز نمی پذیرفت شبی پیرمرد آن صدا را ضیط کرد که صبح حرفش را ثایت کند اما صبح پپرزن دیگر هرگز بیدار نشد و آن صدای ضبط شده لالایی هر شب پیرمرد شد

پسرم ولنتاین امسال برای من و بابا از سالهای پیش رنگ و بوی بهتری داره چون به جمع عاشقانه ما تو هم اضافه شدی.توی این روز رسمه که به هم شکلات هدیه می دن تو از هر شکلات و شیرینی برای من و بابا شیرین تری

پسرم عاشق باش و عشق را به فرزندانت هم بیاموز چون آدمی گر ایستد بر بام عشق دستهایش تا خدا هم میرسد.

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (14)

مینا مامان آرمانی
26 بهمن 92 16:43
الهی با اون کلاهت....عزیزم. آره عزیزم مامانا اینقدوقت میزارن این فسقلا تازه میگن بابا
حدیث
پاسخ
مامان مینا
28 بهمن 92 19:30
عزیز دلم 8 ماهگی مبارکماشالا به شما که اینقدر نازییی
حدیث
پاسخ
مرسی خاله مینا
مامان شایان
3 اسفند 92 1:57
8 ماهگیم مبارک عزیزم
حدیث
پاسخ
مرسی خاله
مرجان مامان آران و باران
6 اسفند 92 0:08
قربونت برم عزیز دلمممم ببخشید دیر اومدم سر زدم عزیزم همیشه شاد باشید دوست خوبممم
حدیث
پاسخ
کاکل زری یا ناز پری
6 اسفند 92 19:53
الهیییییییییی مبارکه خوشکل من الهی روز دامادیتو مامان جشن بگیره. عزیزم شنیدن کلمه ماما اونم با زبون شیرین نی نی گلمون بهت مبارک باشه
حدیث
پاسخ
مرسی خاله
مامان تینا و رایان
7 اسفند 92 9:07
در مورد پاناکوتا هم من از خامه صبحانه استفاده کردم اگه خواستید از خامه قنادی استفاده کنید حواستون باشه که خودش شیرین هست و نیازی به اضافه کردن شکر نیست در مورد میوه های دیگه هم بله میشه ...فقط بعضی میوه ها میدونم که اگه بریزیم ژله نمی بنده مطمین نیستم ولی پرتقال و آناناس رو شنیدم که نمی بنده ژله...و چون من تو لیوان (جام) درست کردم ترجیحا بهتره میوه ریز باشه که خودشو نشون بده ولی میتونید پاناکوتا رو همه رو تو یه ظرف درست کنید و از میوه های دیگه هم استفاده کنید البته من ندیدم خودم...من پاناکوتا رو با میوه فقط با انار درست کردم..ولی زعفرونی /وانیلی/شکلاتی هم میتونید درست کنید...اونا دیگه دو رنگ نیستن
حدیث
پاسخ
ممنون از پاسخ جامع و مفیدتراستی از اینکه آدرس رو هم گذاشتی سپاس
مامان کیاراد.آرزو
7 اسفند 92 9:56
8ماهگیت مبــــــارک عزیزمهمیشه شادوسلامت باشی گلمولنتاین هم باتاخیــــــــــرمبارک
حدیث
پاسخ
مرسی خاله آرزو.ولنتیان شما هم مبارک
بابا محسن
7 اسفند 92 10:25
هشت ماهگی مبارک . ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه
حدیث
پاسخ
ممنون همشهری
مامان شازده پاشا
7 اسفند 92 10:44
ماشالا چقدرکلاه قرمزبهت میاد آرشی.
حدیث
پاسخ
مرسی خاله
مامان شازده پاشا
7 اسفند 92 10:46
راستی اگه اش دندونی برای ارش جون بخوای حتما برات مینویسم
حدیث
پاسخ
مرسی عزیزم لطف می کنی
ساناز
8 اسفند 92 23:55
وب قشنگي دارين دوست عزيزم خوشحال ميشم بهم سر بزني پاسخ]مرسی عزیزم نظر لطفتونه.چشم حتما
عاطی
10 اسفند 92 23:59
.آرش نازی داری. دوست داشتی به آرش من هم سر بزن. جالب اینجاست که آرش من هم یدونه خاله داره و اون هم خاله الی ه
حدیث
پاسخ
مرسی عزیزم.حتما
عاطی
11 اسفند 92 14:27
عزیزم نمیدونم آرش کوچولوت بهتر شده یا نه؟ تو پست قبلی خوندم آب هم که میخوره پی پی میکنه. منم این تجربه رو واسه آرش خودم داشتم . مامان بزرگم گفت یه دونه گردو رو رنده کن با یه قاشق برنج بزار دمی بشه . باورت نمیشه همین که دادم بهش خورد دیگه پی پی نکرد و خوب شد.
حدیث
پاسخ
همونطور که نوشتم بعد از دوازده روز خوب شد کاش همون موقع با شما آشنا می شدم که اینقد عذاب نکشم
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
13 اسفند 92 21:04
گلم 8 ماهگیت مبارک
حدیث
پاسخ
مرسی خاله سپیده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تکدونه پسر می باشد